וסרלאוף: "כל מהלך נגד החרדים יוביל לתוצאה הפוכה"

המהדורה המרכזית No Comments on וסרלאוף: "כל מהלך נגד החרדים יוביל לתוצאה הפוכה"

המהדורה המרכזית | השר יצחק וסרלאוף לאבי מימרן ב'קול חי', על חוק הגיוס: "נקודת ההנחה שלי היא שכולם צריכים לתרום, מי שלא לומד תורה צריך לעשות שירות. עם זאת – כל מהלך על הראש של החרדים יוביל לתוצאה הפוכה. אני מרגיש שיש גורמים שרוצים לעשות פה סיבוב"

יצחק וסרלאוף צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"צריך להיכנס פנימה ולעשות את העבודה. הדיבורים על הסכמים מדיניים פוגעים בנו". שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על החלטתו להיעדר מישיבות הממשלה, עקב אי העברת תקציב למפונים בצפון: "תחושה שאנחנו לא מבינים את האירוע. מעל 50 אלף תושבים מפונים. רק מהבוקר 120 טילים על הצפון. הדבר הכי קריטי זה להעביר החלטת ממשלה לצפון. התושבים נאנקים".

בעניין המדיניות הצבאית בצפון, אמר: "צריך להיכנס פנימה ולעשות את העבודה. הדיבורים על הסכמים מדיניים פוגעים בנו. אם זה לא יקרה התושבים לא יחזרו".

עוד הוסיף ותקף: "הבטיחו החלטת ממשלה תוך עשרה ימים ועברו מעל 40 יום, איפה זה, למה לתת הבטחות על הקרח? למי לי להגיע לישיבת ממשלה? זה עניין עקרוני. אמרתי לפקידי האוצר תלכו שבוע עם הילדים למלון ונראה אתכם מסתדרים".

הוא התייחס לנושא הגיוס: "נקודת ההנחה הראשונה שלי היא שכולם צריכים לתרום, מי שלא לומד תורה צריך לעשות שירות. הדבר השלישי הוא שכל מהלך על הראש של החרדים יוביל לתוצאה הפוכה. אני מרגיש שיש גורמים שרוצים לעשות פה סיבוב. לבן גביר יש תוכנית לגיוס חרדים למשטרה. גם ערבים ובדואים צריכים לעשות שירות".



0 תגובות